02187700033

پشتیبانی

خدمات ویزا

ویزای دبی

دبی

ویزاهای اخذ شده

توضیحات

فرم ارزیابی

شنگن

ویزاهای اخذ شده

توضیحات

فرم ارزیابی

کانادا

ویزاهای اخذ شده

توضیحات

فرم ارزیابی

انگلیس

ویزاهای اخذ شده

توضیحات

فرم ارزیابی

استرالیا

ویزاهای اخذ شده

توضیحات

فرم ارزیابی

وقت آمریکا

ویزاهای اخذ شده

توضیحات

فرم ارزیابی

خدمات تور

تور آسیا

تورهای آسیا

تورهای اروپا

تور کانادا

تورهای کانادا

تورهای انگلیس

تور استرالیا

تورهای استرالیا

تور آفریقا

تورهای آفریقا

تور آمریکای جنوبی

تورهای آمریکای جنوبی

تورهای داخلی

تورهای نمایشگاهی

تورهای نمایشگاهی

تور آسیا

تورهای آسیا

تورهای اروپا

تور کانادا

تورهای کانادا

تورهای انگلیس

تور استرالیا

تورهای استرالیا

تور آفریقا

تورهای آفریقا

تور آمریکای جنوبی

تورهای آمریکای جنوبی

تورهای داخلی

تورهای نمایشگاهی

تورهای نمایشگاهی

ویزا:
به طور معمول، زمانی که قصد سفر موقتی و یا مهاجرت به کشوری دیگر را دارید، باید از طریق سفارت و کنسولگری برای مجوز ورود و یا همان گرفتن ویزا اقدام کنید. فرقی نمی کند که قصد از سفر شما، تحصیلی، کاری، توریستی، خانوادگی و یا هر چیز دیگری باشد، چون در هر حال نیاز به اخذ ویزا پیش از حضور در کشور مورد نظر خواهید داشت.

بهترین ویزاهای جهان

ویزای کشورهای حوزه شینگن :
توافق نامه شنگن بین 26 کشور اروپایی این حوزه یعنی اتریش، بلژیک، جمهوری چک، دانمارک، استونی، فنلاند، فرانسه، آلمان، یونان، مجارستان، ایسلند، ایتالیا، لتونی، لیتوانی، لوکزامبورگ، مالت، هلند، نروژ، لهستان، پرتغال، اسلواکی، اسلوونی، اسپانیا، سوئد، سوئیس و لیختن اشتاین بسته شده و به دارنده ویزا شینگن این اجازه را می دهد تا بدون نیاز به گرفتن ویزا مجدد، آزادانه به کشورهای این حوزه سفر کنند.
ویزای کانادا :
کانادا یکی از مطرح ترین کشورهای مهاجرپذیر قاره آمریکای شمالی است که با داشتن جمعیت تقریبی 38 میلیون نفری، دومین کشور پهناور دنیا محسوب می شود. اگر تمایل دارید ویزا توریستی مولتی 5 ساله کانادا را داشته باشید، انواع خدمات اخذ ویزای توریستی کانادا توسط رکسان گشت به شما عزیزان ارائه می گردد.
ویزای انگلیس :
کشور انگلیس یکی دیگر از کشور های محبوب در دنیا است که مورد توجه مسافران ایرانی قرار گرفته و افراد زیادی برای اهداف توریستی، تحصیلی و یا کاری قصد دریافت ویزای انگلیس را دارند. معمولاً روند اخذ هر یک از انواع ویزای انگلیس نسبت به ویزای شنگن سخت تر و زمان بر تر بوده و نیازمند توجه و دقت بیشتری است. اما شما می توانید از خدمات ویزای توریستی رکسان گشت برای انجام تمامی امور مرتبط با ویزای انگلیس از جمله گرفتن وقت سفارت، انجام انگشت نگاری و عکس بیومتریک، آماده سازی و ترجمه کلیه مدارک، ایجاد حساب کاربری و ارسال درخواست ویزا و موارد این چنینی استفاده نمایید.
ویزای استرالیا :
از دیگر مقاصد توریستی محبوب ایرانی ها برای مسافرت، کشور مدرن و زیبای استرالیا در قاره اقیانوسیه است که برای دیدن و مسافرت به آن باید ویزای توریستی استرالیا را دریافت نمایید. شما می توانید با استفاده از خدمات اخذ ویزای توریستی رکسان گشت، برای ویزای توریستی استرالیا اقدام کنید. کارشناسان مجرب و حرفه ای رکسان گشت در همه مراحل گرفتن وقت برای سفارت، آماده سازی و ترجمه مدارک تا درخواست گرفتن ویزا استرالیا، انگشت نگاری و مصاحبه همراه شما بوده و راهنمایی های لازم را در اختیار شما قرار میدهند. تنها کافیه تا از مشاوره رکسان گشت استفاده کنید تا بهترین خدمات برای گرفتن ویزا در اختیار شما قرار داده بشه.

چرا رکسان گشت را برای مشاوره و اخذ ویزای توریستی انتخاب کنیم؟

با انتخاب آژانس مسافرت هوایی و گردشگری رکسان گشت برای اخذ ویزای توریستی، شما در واقع به دنبال دوستی و همراهی در این سفر خود هستید. رکسان گشت با تمام انرژی و تجربه‌ی خود، همواره در کنار شماست تا این سفر خارجی را به یک تجربه‌ی بی‌نظیر و خاطره‌انگیز تبدیل کند. انتخاب رکسان گشت به معنای انتخاب اعتماد و آرامش است؛ آرامشی که از دانستن این است که همیشه یک تیم متخصص و با تجربه ویزای توریستی در پشت سرتان است، آماده برای هر گونه پشتیبانی و راهنمایی.
رکسان گشت، به عنوان یک نماد اعتماد و حرفه‌ای بودن، با افتخار خدمات خود را به مسافرانی که به دنبال کشف دنیای جدید و تجربه‌های شیرین هستند، ارائه می‌دهد. با داشتن بخش‌های تخصصی برای اروپا، کانادا و آسیا، همیشه به دنبال ارائه‌ی بهترین خدمات به مشتریان خود هستیم. این بخش‌ها، با کارشناسان متخصص و تجربه‌ی زیادی که در زمینه‌ اخذ ویزای توریستی دارند، به همه‌ی نیازهای مسافران پاسخ می‌دهند. همچنین، با داشتن شعبه در شهرهای شیراز، تبریز، کانادا و دبی، رکسان گشت به عنوان یک همراه قابل اعتماد، در هر لحظه و در هر نقطه از سفرتان در کنار شما خواهد بود. وقتی به اعداد و ارقام نگاه می‌کنیم، افتخار می‌کنیم که بیش از 3000 ویزای اخذ شده برای کانادا و کشورهای شنگن، نشان از حرفه‌ای بودن و تمایز ماست. این اعداد، پیامی از اعتماد مشتریان به ما و بهترین خدماتی که ما ارائه می‌دهیم است. از اینکه بتوانیم به شما کمک کنیم تا رویاهایتان را به واقعیت تبدیل کنید، افتخار می‌کنیم و همیشه با هم در این سفر همراه هستیم.
برای مشاهده نمونه ویزاهای اخذ شده رکسان گشت به صفحه رزومه رکسان گشت در سربرگ (بالای صفحه) مراجعه کنید.

سوالات متداول

بسته به کشور مقصد : هزینه ویزای شنگن از 490دلار(ویزای عادی) تا 1690دلار (ویزای VIP) –ویزای کانادا از 590دلار(عادی) تا 65000 دلار (ویزای استارتاپ) و دعوت نامه 400 دلار که این مورد هم توسط رکسان گشت از طریق دفتر کاناد انجام میشه
بسته به کشور مقصد از 700 میلیون تومان تا یک میلیارد تمکن مالی لازم است برای اطلاعات بیشتر و مشاوره با کارشناسان ما در تماس باشید.
برای ویزای شینگن بله و مبلغ آن بسته به کارگزار از 800 میلیون تا یک میلیارد و دویست میلیون تومان اما برای ویزای کانادا ضمانت نامه بانک نیاز نیست.
بسته کشور مقصد این مورد نیاز به مشاوره دارد برای اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در تماس باشید.
برای ویزای توریستی شینگن حداکثر 2ماه است و ویزای توریستی کانادا حداکثر 6 ماه است.
بله برای کودک نیز ویزای توریستی لازم است.
بله برای ویزیای توریستی رزرو هتل الزامی ست .
بله برای ویزیای توریستی بیمه مسافرتی الزامی ست.
بله برای ویزیای توریستی پرواز رفت و برگشت الزامی ست چون این مورد هم جزو برنامه سفر شما است که برای سفارت مهم است.
مدارک هویتی: پاسپورت-عکس دیجیتال-شناسنامه-کارت ملی-کارت پایان خدمت-گواهی ازدواج مدارک شغلی: بیمه-فیش حقوقی-نامه از کارفرما مدارک مالی: نامه تمکن-گردش حساب-اسناد املاک و خودرو- اسناد سهام ترجمه مدارک
بله برای ویزای توریستی برنامه سفر لازم است چون سفارت باید در جریان برنامه و قصد سفر شما باشد.
نه، دعوت نامه فقط می تواند تاثیر مثبت در ویزا شدن شما داشته باشد نه قطعی شدن ویزا
نه هیچ تاثیری نخواهد داشت و مراحل طبق روال باید طی شود که توصیه می شود از طریق آژانس مجرب و حرفه ای رکسان گشت اقدام کنید .
درواقع کشور آسون یا سختی نداریم و هر کشور شرایط خودش رو داره . رکسان گشت با خدمات ویزای vip این کار را برای شما آسانتر خواهد کرد. در این ارتباط می تونید با کارشناسای ما در تماس باشید
بسته به کشور مقصد متفاوته بعنوان مثال انگشت نگاری ویزای کانادا 5 سال اعتبار دارد اما شینگن نیاز به انگشت نگاری مجدد است به استثنا فرانسه که تا یک سال اعتبار داره .
بله حتما باید شخصا در محل انگشت نگاری حضور داشته باشید.
بله، اما تجربه نشون داده که بعلت عدم تجربه کافی و عدم اعتماد سفارت ریجکتی اتفاق افتاده اما اقدام با آژانس مجرب و حرفه ای این اتفاق رو به کمترین درصد میرسونه حتی با سرویس ویزای VIP رکسان گشت 100 درصد ویزا خواهید شد(ویزای شینگن) در ار تباط با کارشناسان ما در ارتباط باشید تا شما رو راهنمایی کنن.
هر دو حالت ممکنه و در مواردی اقدام انفرادی قبل از خانوادگی با تشخیص کارشناسی ما صورت می پذیرده.
بله قطعا تاثیر داره به دلیل اینکه به سفارت این اطمینان خاطر رو میده که طبق تجربه قبلی قصد شما از سفر اعلام پناهندگی نیست
بله تا حدودی این مورد هم برمیگرده به انگیزه بیشتر یک فرد مجرد برای اعلام پناهندگی از نظر سفارت

جاذبه های گردشگری